NESCAFÉ trapt festivalzomer af met verfrissende activatie

NESCAFÉ trapt festivalzomer af met verfrissende activatie

02-05-2025 (15:54) - Campagnes

NESCAFÉ, het grootste koffiemerk van Nestlé, trapte de festivalzomer af met een activatie tijdens 538 Koningsdag in Breda in samenwerking met StudioM en Playground. Met succes. Midden in de festivaldrukte bood de NESCAFÉ Cool Down koffiebar precies wat veel bezoekers zochten: een relaxte plek om even op te laden.

Tussen de muziek en de feestvreugde door was de NESCAFÉ-koffiebar een ware trekpleister. Bezoekers konden hier terecht voor een moment van rust, en maakten kennis met een gloednieuw product: de NESCAFÉ ijskoffie, beschikbaar in drie smaken Cappuccino, Latte Caramel en Latte.

"Het was geweldig om de activatie tijdens 538 Koningsdag in Breda in actie te zien, we kregen heel veel positieve reacties. We willen onze ijskoffies toegankelijk maken voor iedereen, en het was mooi om te zien hoe festivalgangers samenkwamen om te genieten van een verfrissende koffie in een ontspannen sfeer. Daarna konden ze weer doorgaan met feesten”, vertelt Roos Bulder, Business Lead bij NESCAFÉ. "Bij Nestlé geloven we in het
verbinden van mensen door kleine, betekenisvolle momenten. Daar is dit een perfect voorbeeld van."

Meer festivals volgen

Ook is ze enthousiast over de samenwerking met Playground: "Dit toont aan dat onze samenwerking met Playground goed aansluit bij wat we met NESCAFÉ willen bereiken. Ik kijk ernaar uit om deze ervaring verder uit te breiden naar toekomstige evenementen, zodat we nog meer mensen kunnen laten kennismaken met NESCAFÉ ijskoffie." De NESCAFÉ ijskoffie-bar deze zomer verder naar onder meer Dauwpop, Central Park en Hullabaloo.