Nieuwe campagne voor De Hypotheker: 'heel jazeker'
De Hypotheker introduceert na jaren per 15 april weer een nieuwe massamediale campagne. Het belangrijke merkasset Jazeker is ook terug te zien, maar dan met een bredere betekenis.
De campagne draait dus om mensen die ‘heel Jazeker zijn’ als gevolg van het advies en handelen van De Hypotheker, en het wegnemen van het onzekere gevoel dat een hypotheekproces met zich mee kan brengen.
Tegelijkertijd benadrukt de campagne dat de Hypotheker altijd dichtbij is. Letterlijk en figuurlijk.
Miranda Berends, Communicatie-verantwoordelijk binnen DHA: ‘We richten de spotlights op de franchise ondernemers in het land. Betrokken ondernemers, verbonden aan onze Hypotheker-formule, die zoveel mogelijk zekerheid willen bieden. We introduceren ze als ‘Jouw Hypotheker’. En die hebben maar één doel: zorgen dat de klant zich geen zorgen maakt om de financiën van het huis, de verbouwing of bijvoorbeeld de verduurzaming. Zodat die zich kan focussen op zijn of haar woongeluk’.
De multimediale campagne komt na een uitgebreide bureau-pitch met 3 bureaus waarna DHA (De Hypotheker) heeft gekozen voor het voortzetten van de relatie met ARA Creative Agency.
De campagne is te zien en te horen op o.a. social media, narrowcasting, radio en tv.
Bekijk de campagne hier: