Nieuwe commercial van Klaverblad door BVH

15-05-2014 (00:00) - Campagnes

Vanaf 19 mei is een nieuwe Klaverblad Verzekeringen op televisie te zien. In deze commercial verrast een enthousiaste jonge medewerker de directie met een idee: we verlagen de premies zodat we hoger op de vergelijkingssites komen. Het enige dat we daarvoor moeten doen is minder uitbetalen door meer ‘kleine lettertjes’. U raadt het al: dat doet Klaverblad dus niet.

Jeroen Kaal, CEO van BVH Identity Driven Advertising: ‘De campagne voor Klaverblad Verzekeringen is een goed voorbeeld van Identity Driven Advertising. Het thema ‘Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder’ komt voort uit de kern van wat Klaverblad is en drijft en dat maakt het een sterke campagne. Dat blijkt ook uit de resultaten. Klaverblad is sinds 2012 aanwezig op radio en televisie en dat heeft hun naamsbekendheid vergroot. De geholpen naamsbekendheid van Klaverblad is inmiddels gebracht van vrijwel 0% naar meer dan 60%.’
 
In 2013 werd met de campagne een SAN Accent gewonnen. Dit jaar is de campagne wederom genomineerd.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.