Nieuwe looks voor Radio 538 Limo
18-11-2011 (15:08) - Campagnes
De bekende Radio 538 Hummer Limo heeft een ongekend nieuw uiterlijk gekregen. De 538 Stereoheads vieren samen met hun vrienden een spectaculair feest in de ruim tien meter lange bolide van het nummer 1 radiostation van Nederland.
In opdracht van Radio 538 ontwikkelde reclamebureau BSUR een nieuw uiterlijk voor de Radio 538 Hummer Limo. Het opengescheurde exterieur onthult een wild feest met de 538 Stereoheads. De nieuwe look van de limousine ligt in het verlengde van de geïntegreerde Radio 538 campagne waarbij de 538 Stereoheads, de rebelse merkiconen, de hoofdrol spelen.
Elke werkdag rijdt de reusachtige auto op de Nederlandse snelwegen voor de ‘538 Limo Lunch’. Deze lunch is dagelijks tussen 10.00 en 12.00 uur door bedrijven te winnen bij ‘Greatest Hits’, het radioprogramma van Jens Timmermans. Ook wordt de 538 Hummer Limo regelmatig ingezet om prijswinnaars naar evenementen te brengen.
Klant: Radio 538
Verantwoordelijk aan klant: Jan Willem Brüggenwirth, Caroline Broeder, Cleo Zijlstra
Bureau: BSUR Agency
Concept: Roger Matena, Gordana Lucic
Strategie:Chris Alders
Account: Niels Spaans, Eline de Roo
Fotografie: Brenda de Vries