Odido Business is er voor heel ondernemend Nederland

05-04-2024 (16:52) - Campagnes

Odido Business, de B2B-tak van telecomprovider Odido, lanceert deze week haar campagne gericht op ondernemers: "Hoe groot je bedrijf ook is, of wordt." De campagne heeft als doel de merkbekendheid van Odido Business in de B2B-markt te versterken.

De campagne draait om influencer ShantiBakt1986 wiens ‘’misbaksel’, 'CubeCakes', ineens een online sensatie wordt en uitgroeit tot een steeds groter wordend bedrijf. Zo laat Odido Business zien dat connectiviteit in dienst staat van de ondernemer, in welke fase dan ook. Hoe groot ze ook zijn, of worden.

Margaret Kreuger, Manager Brand and Customer Communication Odido: “We willen een duidelijk signaal afgeven aan ondernemend Nederland: wij staan klaar voor jou, ongeacht de grootte van je bedrijf. We stappen af van de technische clichés die vaak voorkomen in B2B-marketing en kiezen voor een menselijke benadering.”

De campagne wordt uitgerold via een dynamische onlinestrategie, inclusief OLV, actieve sociale mediacampagnes op platforms zoals LinkedIn, Instagram, Facebook en TikTok, een specifiek ontworpen landing page en diverse display advertising methodes.

Credits

Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Pink Rabbit
Regie: Teddy Cherim
Offline Edit: MRTN
VFX/Online: Lise Prud’Homme