OHRA komt met opvolger ‘Bom in Eend’

17-11-2011 (09:05) - Campagnes

De keuze voor een nieuwe zorgverzekering is voor consumenten dit jaar lastiger dan ooit. Door alle aangekondigde wijzigingen weten veel mensen niet meer welke zorgverzekering ze moeten kiezen. Nu zij zich weer gaan oriënteren op hun zorgpolis, signaleert OHRA een flinke stijging van stress onder consumenten. Polisstress om precies te zijn. OHRA heeft de oplossing, want met de adviesmodule op ohra.nl kunnen consumenten direct de juiste zorgverzekering kiezen. Duidelijkheid scheppen is dan ook het centrale thema van de nieuwe campagne van OHRA, het vervolg op de succesvolle campagne ‘Bom in Eend’.

In de nieuwe zorgcampagne van OHRA (Doom & Dickson/Czar) besluit een echtpaar hun zorgverzekering opnieuw te bekijken. De man des huizes komt er al snel achter dat het uitzoeken van een nieuwe zorgverzekering niet meer een-twee-drie gedaan is. Want is fysiotherapie eigenlijk wel gedekt? Of psychologische hulp? Door ingrijpen van zijn echtgenote belandt het echtpaar uiteindelijk op de bank van de therapeut. Diagnose: polisstress.