Online.nl rolt landelijk uit: 'minder praten, meer kijken'

28-04-2023 (15:39) - Campagnes

Op maandag 1 mei lanceert internet en tv-aanbieder Online.nl een landelijke ATL-campagne. De campagne ‘Je ziet meer met Online.nl’ speelt in op hun complete aanbod, waarbij de klant naast internet en meer dan 80 tv-zenders, standaard Film1, ESPN Compleet en CANAL+ Films & Series in het TV Compleet-pakket ontvangt.

In de radiocampagne roept presentator Dennis Weening op om minder te praten en meer te kijken. Naast Weening is ook radio-DJ Giorgio Hokstam te horen. De radiocampagne is onder andere te horen bij SLAM FM en 100% NL en wordt ondersteund met outdoor, online video’s, display en social uitingen. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Higuita. Top Format heeft de opnames en de stemcasting verzorgd.

Countrymanager Alco de Jong: ‘In het drukke speelveld waar Online.nl zich in begeeft zijn wij onderscheidend in het meest complete contentaanbod dat standaard wordt meegeleverd. Steeds meer huishoudens in Nederland hebben een abonnement op twee of meer streamingdiensten. Bij Online.nl is dat niet nodig, want iedereen krijgt standaard het ruimste aanbod lineaire zenders (waaronder BBC First, Dreamworks en History Channel) en vier reclamevrije zenders van Film1. Dus je ziet echt meer met Online.nl’.

Over Online.nl
Online.nl is een internetserviceprovider van DSL- en glasvezelinternet en levert internet via de netwerken van KPN en Delta. Sinds 2019 is Online.nl onderdeel van CANAL+ Group, televisieprovider en producent van Europese films en series.