ONVZ zet emotionele comeback centraal in nieuwe merkcampagne
ONVZ lanceert een nieuwe merkcampagne om haar positionering als Eersteklas zorgverzekeraar te versterken. Met de campagne wil ONVZ laten zien dat ze klaarstaan in momenten die je gezondheid raken en helpen bij snel en goed herstel. De campagne is vanaf vandaag te zien op TV en online.
De campagne is ontwikkeld in samenwerking met mediabureau STROOM en reclamebureau Open Now. Volgens campagnemanager Nicolet Annema was er uit onderzoek gebleken dat de merkbekendheid van ONVZ te laag was. "Voor groei en instroom op langere termijn is meer emotie in de merkcommunicatie nodig. Dat hebben we gevonden met het thema ‘de comeback’, een herkenbaar thema voor iedereen."
Lukas van de Ven, creatief directeur van Open Now, legt uit: "Herstellen vraagt tijd, doorzettingsvermogen en steun. Dat noemen wij een comeback. ONVZ staat naast je, ontzorgt en biedt kwalitatieve zorg en deskundig zorgadvies, zodat jij je kunt richten op herstel." De campagne gebruikt een herinterpretatie van Eye of the Tiger om emotie en herkenbaarheid te versterken en spreekt zowel individuen als werkgevers aan.In een steeds uitdagendere zorgmarkt blijft ONVZ inzetten op kwaliteit.
Annema benadrukt: "De keuze voor kwaliteit is in deze uitdagende markt waarin de schaarste toeneemt actueler dan ooit. Er is behoefte aan snelle toegang tot kwalitatieve zorg, ruime zorgkeuze en deskundig advies, zodat je je volledig kunt richten op herstel. ONVZ doet er alles aan dit te blijven bieden."
Credits
Bureau: Open Now
Productiemaatschappij: Studio Studio (regie: Jurian Gravett)
Fotografie: Studio Studio (fotograaf: Christiaan van Leeuwen)
Muziek: TAMBR
Audio: Public Audio
Mediabureau: STROOM
Verantwoordelijk bij ONVZ: Nicolet Annema, Maarten van Keulen, Wendy van Wijk, Willy van Gastel