Pels Rijcken werft juristen met campagne

23-03-2012 (08:32) - Campagnes

Hoe werf je jonge, talentvolle juristen die de keuze hebben uit een groot aanbod van advocatenkantoren? Dat is niet eenvoudig, dus lanceert Pels Rijcken een bijzondere en opvallende wervingscampagne: de Jonge Meesters van Pels Rijcken.
 
Pels Rijcken werkt vooral voor de publieke sector en heeft de landsadvocaat als partner. De advocaten van Pels Rijcken staan vrijwel dagelijks in de rechtszaal en halen met hun zaken regelmatig de voorpagina. Het kantoor staat in de branche bekend om haar deskundigheid en hoge, interne opleidingsniveau.
 
Fotografe Marie-Cécile Thijs vereeuwigde een aantal Jonge Meesters in fraaie foto’s die refereren aan beroemde, Oud Hollandse meesters. Bijzonder aan de campagne is de interactiviteit. Via QR-codes komen de Jonge Meesters tot leven in online films, waarin ze je uitnodigen voor een kennismaking. Vervolgens kun je je telefoonnummer achterlaten en word je teruggebeld. Wie het juridische vak meesterlijk goed in de vingers wil krijgen en aantoonbaar talent en ambitie heeft, krijgt een uitnodiging om met Pels Rijcken kennis te maken in het nieuwe pand in het New Babylon-complex te Den Haag.
 
De campagne is te zien als advertenties in juristenmedia, als abri’s op universiteiten, via social media zoals Facebook en op http://jongemeesters.pelsrijcken.nl/
 
Klant: Pels Rijcken
Creatie: Rik Blokland, Hans Adelaars
Strategie: Dinand Jansen
Fotografie: Marie Cécile Thijs
Productie: Brenda Veenstra
Verantwoordelijk bij klant: Robin Funnekotter 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.