Pepsi lanceert nieuwe televisiecommercial

02-04-2012 (07:42) - Campagnes

Pepsi heeft haar nieuwe televisiecommercial voor 2012 onthuld, als onderdeel van de ‘Kick In The Mix’ campagne, waarin een team van voetbalsterren zich tijdens een outdoor festival verplaatst van het voetbalveld naar het ‘hart’ van het publiek. In de commercial genaamd ‘Crowd Surfing’ worden de wereld van voetbal en muziek gecombineerd en komen voetbalsterren Lionel Messi, Didier Drogba, Fernando Torres, Frank Lampard en nieuwelingen Sergio Agiero en Jack Wilshere voorbij. Ook top dj en producer Calvin Harris speelt een hoofdrol in de commercial, waarbij hij het publiek vermaakt met zijn nieuwe single ’Let’s Go’ feat. Ne-Yo, de officiele soundtrack van de 2012 campagne van Pepsi. 
 

Na een periode waarin Pepsi Nederland minder op de voorgrond trad, doet het merk dit jaar weer mee met een internationale televisiecampagne van FHV BBDO. De nieuwe commercial combineert muziek en voetbal waarbij de uitrol in Nederland zich met name richt op muziek. De track ‘Let’s Go’ van Calvin Harris, die het themanummer van de campagne vormt, wordt uitgebracht in april.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.