
PINK & VML Belgium werken samen voor Q8
Het Nederlandse PINK verzorgt de mediastrategie en uitvoering van de nieuwste merkcampagne van Q8 in België. Centraal staat de '&', het symbool voor het drukke leven en hoe Q8 daarop inspeelt. Je komt er niet alleen om te tanken, maar ook om even op te laden met een broodje of een koffie.
Q8 positioneert zich met de campagne steeds als veelzijdige mobiliteitspartner. Birgit Mitchell, Brand Supervisor bij Q8 en Tango: "Q8 evolueert van enkel brandstofspeler naar mobiliteitspartner, met focus op elektrisch laden en convenience." De commercial sluit dan ook af met: "Wij zijn een tankstation & een laadstation & een ontlaadstation."
De creatieve ontwikkeling en productie van de campagne werd gerealiseerd door VML Belgium. De campagne, die vanaf deze week te zien is in België en Luxemburg via online video en social media, is video-first en volledig digitaal georiënteerd. De campagne zal het hele jaar in verschillende flights worden ingezet.
"We zijn trots op deze samenwerking met Q8 en VML. Waar wij de focus legden op strategische kanaalkeuzes, doelgroepgerichtheid en impactvolle plaatsing, zorgde VML voor een sterk en consistent merkverhaal dat in elk touchpoint voelbaar is. Een mooi voorbeeld van hoe strategische media-inzichten en sterke creatie elkaar versterken!", laat PINK weten.