Pop-up-animatie in Hubo-campagne

13-03-2012 (08:29) - Campagnes

Al ruim veertig jaar denkt Hubo actief met de doe-het-zelver mee. Om aan alle wensen van de klanten te voldoen, blijft Hubo zich vernieuwen. Er is een nieuw winkelconcept ontwikkeld dat de komende jaren uitgerold wordt en in 2011 is de huisstijl helemaal opgefrist. Met een nieuwe televisiecommercial benadrukt Hubo dat het met de veranderende behoeften van de klanten meegaat.
 
In deze tv-commercial wordt gebruikgemaakt van de bekende pop-up-animatietechniek; waarbij de camera een huis toont dat mee verandert met de verschillende levensfases van een gezin. Niet alleen de gezinsleden maken een persoonlijke ontwikkeling door, dat geldt ook voor de inrichting van de woning. Van een in eerste instantie studenteninrichting tot de ontplooiing van een eigen smaak en de verfraaiing van het interieur. Hubo laat in deze commercial zien dat het daarbij de ideale partner is voor de ambitieuze klusser die van zijn huis iets bijzonders wil maken, voor elke levensfase.: welke woonbehoefte de doe-het-zelver ook heeft, voor iedere levensfase heeft Hubo een oplossing op maat. 
 
De commercial wordt van maandag 12 maart tot en met zondag 25 maart op prime time uitgezonden op een breed scala van zenders: de publieke omroep (Ned. 1,2,3), SBS (SBS6, NET5 en Veronica), Discovery Channel, National Geographic en de regionale zenders.