Primeur nationale campagne Center Parcs

23-01-2012 (00:00) - Campagnes

De 29 verschillen, die écht het verschil maken. Dat is het thema van de nieuwe campagne van Center Parcs die vrijdag van start ging. Na vele internationale campagnes, is dit de eerste campagne die Center Parcs speciaal voor de Nederlandse markt heeft ontwikkeld. 
 
In de nieuwe campagne worden de 29 verschillen belicht waarin Center Parcs uniek is in de ogen van haar gasten. Als onderdeel van de campagne worden mensen uitgenodigd om de verschillen zelf te komen ontdekken. De campagne laat zien waar Center Parcs nu echt het verschil maakt ten opzichte van andere vakantieparken.
 
Het is voor het eerst dat Center Parcs een campagne specifiek voor de Nederlandse markt heeft ontwikkeld. De boodschap is hierdoor relevanter voor de Nederlandse gasten van Center Parcs. In de TV-commercials worden telkens 1 van de 29 verschillen op humoristische wijze belicht.
 

Naast de commercials, is de 360-campagne volledig geïntegreerd in de nieuwe website van Center Parcs. Verder bestaat de campagne uit activatie via Facebook, YouTube en Twitter, direct mail en direct e-mail en een interne campagne. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.