Rabobank campagne steekt ondernemers hart onder de riem

05-04-2023 (08:30) - Campagnes

Rabobank start met hun nieuwe merkcampagne onder het thema ‘Toekomstbestendig ondernemen doe je samen’, ontwikkeld door 180 Amsterdam. Met deze merkcampagne wil Rabobank ondernemers ondersteunen in tijden waarin alles in sneltreinvaart veranderd en waarin we met elkaar voor grote uitdagingen staan.

Ook reikt Rabobank dit jaar voor de 20e keer de Rabo Duurzame Innovatieprijs uit aan ondernemers met innovatieve ideeën die bijdragen aan een duurzamere wereld. In de campagne worden Rabobank-leden opgeroepen te stemmen op hun favoriete innovatie voor de speciale ledenprijs.

Daarnaast werd voor deze campagne werd weer een speciale remake gemaakt van het Cheers-nummer ‘Where everybody knows your name’, dit keer door upcoming Singer-songwriter, Gussy Q. Hiermee wil Rabobank in al haar merkcampagnes een podium geven aan opkomend talent in Nederland.

Barbara Bijlard, Joint Managing Director bij 180 Amsterdam: “Tegenwoordig leven we in een wereld die razendsnel verandert en heel wat nieuwe vraagstukken met zich meebrengt. Deze campagne illustreert mooi hoe het actief samenwerken kan bijdragen aan niet alleen het succes van bedrijven, maar ook aan een positieve impact op de wereld.”

De campagne loopt tot en met 11 juni en bestaat uit TVC, Radio, OOH, OLV en digitale content.