Rabobank lanceert nieuwe werkgeverscampagne
In samenwerking met creatief bureau Kaliber hebben ze het werkgeversmerk van Rabobank vernieuwd. Deze week start de eerste werkgeverscampagne met de nieuwe belofte: ‘Werk tegelijk aan jezelf & de wereld om je heen’.
Ook werkte ze samen met onderzoeksbureaus Perspective en SUE Amsterdam. Zij zochten naar een concreet onderbouwde belofte van Rabobank, die de doelgroep tegelijk als geloofwaardig en relevant beleeft. Zo vonden we uiteindelijk de tweeledigheid van werken aan je eigen ontwikkeling én bijdragen aan de wereld om je heen.
Twee werelden tegelijk
Hugo van de Hoef, Creative Director bij Kaliber: “Normaal zijn het misschien twee losse elementen, maar bij Rabobank komen beide kanten van de belofte samen. Zelfontwikkeling staat naast het versnellen van de energietransitie. Een betere leider worden gaat hand in hand met het verbeteren van landbouwgrond. En hybride werken matcht met het helpen van kwetsbaren in onze samenleving.”