Royal Club daagt uit om te kiezen

05-10-2022 (16:27) - Campagnes

Royal Club daagt je uit met het spel Chooser or Loser. De nieuwe campagne van Royal Club draait om het maken van keuzes. Om consumenten op weg te helpen krijgen zij in de actieperiode het spel gratis bij 2 flessen Royal Club: Chooser or Loser. 

Met het kaartspel daagt Royal Club spelers uit om te kiezen tussen verschillende doe-opdrachten. “Hoe goed je rapskills zijn, maakt niet uit. Het gaat erom dat je durft te kiezen.” legt Brand Manager Laura Beenders uit. “Daarmee sluiten we aan bij eerdere Royal Club campagnes en zetten we de strijd tegen de onverschilligheid voort.”

Interactief formaat

In deze campagne speelt het Royal Club-member David weer een belangrijke rol. Ook gaan verschillende influencers de strijd aan tijdens de Royal Club Experience en speelt DJ Frank Dane Chooser or Loser live op Radio 538. Beenders: “Daarnaast zetten we met media volop in op interactieve formaten, dus ook online kan iedereen vast warmdraaien voor het echte spel.”

De 360-campagne loopt van week 40 t/m 46 en is ontwikkeld in samenwerking met VUUR.fusionlab. In deze periode kun je Royal Club en het speciaal ontwikkelde Chooser or Loser-spel tegenkomen in de supermarkt en op AH.nl, in de horeca, op de radio, op social media, op YouTube en via display.