Samsung Curved UHD TV op billboard

19-05-2014 (08:17) - Campagnes

en nieuwe TV verdient een opvallende introductie. Zeker als deze ’s werelds eerste gebogen scherm heeft, met een resolutie die maar liefst vier keer hoger is dan full HD.Daarom koos Samsung ervoor om haar vooruitstrevende Curved UHD TV te introduceren via een ouderwets billboard. Maar dan wel één die net zo curved is en een net zo’n realistische kijkervaring biedt als de TV zelf.
 
De speciaal door JCDecaux gebouwde spectacular is van 13 tot en met 20 mei te bekijken op de kruising Stadhouderskade Leidseplein. De introductiecampagne voor Samsung’s Curved UHD TV bestaat verder uit een TVC, online, OOH, print en een wereldrecordpoging Curved TV-kijken.
 
Bureau: Saatchi & Saatchi | Leo Burnett Amsterdam
Creative Directors: Maarten Dobbelaar en Rick Coolegem
Concept: Tim ten Dam en Jan Bosch
Strategie: Geert-Jan Baltus
Account: Angelique de Hont, Marguerite de Keijzer, Sanja Simsic 
Klant: Samsung Nederland