Samsung verbindt TikTok met buitenwereld in Out of Phone-campagne
Samsung lanceert een campagne met TikTok influencers om een brug te slaan tussen de online wereld en de out-of-home wereld. Met de Out of Phone-campagne zijn TikTok gecreëerde video's op drukbezochte locaties door heel Nederland, België en Luxemburg te zien.
Voor de campagne gebruikt Samsung lokale TikTok influencers waarmee ze een jongere doelgroep proberen aan te spreken. Denk hierbij aan influencers zoals YouTube- en TikTok-influencer Kes en TikTok-tweeling Ange Twins. In de video's laten de influencers verschillende functies van de Galaxy S24 zien. Ze doen dit in een makkelijk taal en het herkenbare TikTok-format.
Hiermee zet Samsung voor het eerst user-generated content in op grote schermen en verbindt ze de onlinewereld en de buitenwereld met elkaar. “Met 'Out of Phone' brengen we TikTok naar het dagelijks leven”, aldus Bastian Verhulst, Country Manager Global Business Solutions TikTok.