SEAT brengt merkwaarden tot leven met zomerse influencer-campagne in Barcelona

SEAT brengt merkwaarden tot leven met zomerse influencer-campagne in Barcelona

28-05-2025 (10:58) - Campagnes

Voor de nieuwe SEAT Leon plug-in hybride is een nieuwe campagne van start gegaan, gericht op jonge gezinnen en dertigers met een frisse blik. De campagne draait om het benadrukken van de Spaanse merkwaarden van SEAT: plezier, sportiviteit en avontuur.

Centraal in de activatie staat een meerdaagse trip van diverse influencer-gezinnen naar een zonnige villa nabij Barcelona. Die keuze is niet toevallig; SEAT is namelijk ‘created in Barcelona’. In Barcelona ervaren de influencers de nieuwe SEAT Leon plug-in hybride in een ontspannen setting die aansluit op de avontuurlijke lifestyle waar het merk om bekendstaat.

Onder de Spaanse zon

Tijdens roadtrips en gezamenlijke momenten creëren de influencers content voor onder andere Instagram, waarmee de zichtbaarheid van het merk wordt vergroot. De influencers waarmee SEAT voor deze campagne samenwerkt, zijn Daisy Oppelaar, Rebecca Boektje, Lizzy van der Ligt, Elise Boers en Martijn Manschot. De activatie maakt deel uit van een bredere strategie waarin visuele storytelling en community-vorming een belangrijke rol spelen. 

De social-content sluit aan bij de geplande televisiecampagne en digitale campagnes en vormt een extra laag in de doorvertaling van SEAT’s positionering: energiek, avontuurlijk en toegankelijk. De zomerse campagne is ontwikkeld in samenwerking met AndAgencyAmsterdam.