Selmore en Dotcontrol maken campagne voor nieuwe bioscoopbon
Vorig jaar introduceerde de Nationale Bioscoopbon een heel nieuw digitaal product. Inmiddels heeft de digitale bon een update gekregen. Het is nu mogelijk om voor elke gelegenheid een bon te maken.
Dat vormde de aanleiding voor een campagne.
Elke gelegenheid
De campagne laat zien wat de nieuwe mogelijkheden zijn van de digitale bon - er is nu voor elke gelegenheid wel een bioscoopbon. Of je nu iemand wil bedanken, iemand wil feliciteren, sorry wil zeggen of iemand een date cadeau wil doen, het kan nu allemaal.
Telefoonbeleving
Niels Westra, creative partner Selmore: ”Het leuke aan de digitale bon is dat je ‘m helemaal zelf kunt samenstellen. Dat maakt de verrassing veel groter. Die beleving op je telefoon hebben we in de campagne vertaald naar de echte wereld. Om zo impact te creëren.”
De nieuwe merkcampagne is vanaf nu te zien in de bios, online, maar ook op digital out-of-home en boomerangkaarten. De digitale bioscoopbon is een samenwerking tussen De Nationale Bioscoopbon, Selmore en DotControl.
Nationale Bioscoopbon | Merkcampagne | Ziekenhuis from Selmore Creative Agency on Vimeo.