STL gaat tweejarige samenwerking aan met creatief bureau finally
STL (Sectorinstituut Transport en Logistiek) kiest na een pitch voor creatief bureau finally an agency. De tweejarige samenwerking bestaat uit campagnes om de situatie op de arbeidsmarkt te verbeteren - specifiek het behouden van vakbekwaam personeel.
Het partnerschap trapte af met de ontwikkeling van een brand awareness campagne, gericht op de mentale en fysieke fitheid van vrachtwagenchauffeurs, die in juli live gaat.
Lisa van Zijl, verantwoordelijk voor Business Development & Marketing bij finally, vertelt dat de wereld van transport en logistiek erg dynamisch is. Ook kent de industrie veel vrijheid, maar ook onderhevig is aan ontwikkelingen en veranderingen.
"En dat betekent dat we een volledige subcultuur in beweging moeten krijgen. Hoe gaan we bijvoorbeeld vrachtwagenchauffeurs bewuster laten eten, beter helpen slapen of slimmer om laten gaan met hun financiën? Finally ontwikkelt graag campagnes voor gedragsverandering. Met ons plan voor STL zijn we ervan overtuigd dat iedereen goed op weg is én blijft", aldus Van Zijl.
Melissa Knape, Manager Marketing en Communicatie bij STL: “Samen met finally an agency wil STL medewerkers in de transport en logistiek bewust maken dat zelfregie, leren en ontwikkelen, veiligheid en gezonde leefstijl bijdragen aan langdurig werkplezier. Wij kijken uit naar onze creatieve samenwerking en vertrouwen op succesvolle resultaten”.