Terre des Hommes tegen kinderprostitutie
17-07-2012 (08:28) - Campagnes
Gisteren ging de campagne van start tegen kinderprostitutie die New Message ontwikkelde voor Terre des Hommes.
Het idee: namens iedere donatie via www.redirectcebu.com plaatst Terre des Hommes op 1 augustus aanstaande een echte pijl in de straten van de Filippijnse stad Cebu. Samen vormen deze (hopelijk!) duizenden pijlen de route van de rosse buurt naar Terre des Hommes. Met het gedoneerde geld zorgt Terre des Hommes ervoor dat de kinderen uit de prostitutie kunnen blijven.
Bureau: New Message
Concept & Creatie: Joppe Andriessen, Lennart Wienecke, Hugo Rütter
Designers: Mark Janssen, Joppe Andriessen, Lennart Wienecke
Account: Arnaud van der Vecht, Vanessa Philips
Film productie: New Message
DOP: Arthur Mebius
Visual effects: The Ambassadors
Sound design: The Ambassadors
Music: The Ambassadors
Editor: Francesco Indaco
Online: 9Yards
PR: The Gardeners
Crew in de Filippijnen: Poppet Celdran, Enna Sudartama, Fons van Oosterhout
Verantwoordelijk bij de klant: Karin Nettenbreijers, Barbara de Heer, Marlieske Sjouke, Heleen Slob