The Family Amsterdam ontwikkelt campagne voor NCOI
Na campagnes voor Salta Group onderdelen Luzac, Boertien Vergouwen Overduin, SRM en Opleiding.nl heeft The Family Amsterdam nu ook een nieuwe merkcampagne ontwikkeld voor NCOI. In de campagne draait het om de ambitie van studenten.
Alex van der Weide, directeur communicatie bij Salta Group, de organisatie waar ook NCOI onderdeel van is: “Ambitie is de essentie van het NCOI merk. Met deze campagne willen we mensen aanspreken op die ambitie. Ondanks het drukke leven is het goed af en toe stil te staan bij wat je echt wilt met je werk. Wil je verder groeien, verbreden, een keer het roer omgooien? Als opleider van werkend Nederland helpen we ze bij het bewust worden én het waarmaken van die ambities.”
Iconische polsstok
Linda de Graaff van The Family Amsterdam: “In de campagne kijken we mensen in het begin recht in de ogen. Zo houden we ze als het ware een spiegel voor,” aldus Linda de Graaff. Opnieuw heeft de iconische polsstok, een belangrijke brand property voor NCOI, een cruciale rol in deze campagne. Een logische keuze, volgens Linda de Graaff: “De polsstok is onlosmakelijk met NCOI verbonden. Samen met de lat staat
die voor ambitie.”