The Others zet VVV Cadeaukaart opnieuw op de kaart
The Others heeft een nieuwe merkcampagne ontwikkeld voor de VVV Cadeaukaart. Het communicatie- en campagneconcept is gebaseerd op de herkenbare vraag die velen zich stellen bij een feestelijke gelegenheid: Wat geef jij? Met deze vraag claimt de campagne het domein van het geven en benadrukt het de kracht van een persoonlijk cadeau.
De campagne laat zien dat geven in alle soorten en maten kan – van groot tot klein, en altijd met een persoonlijk tintje. Met de campagne zet The Others de VVV Cadeaukaart weer op de kaart en nodigt het iedereen uit om geven persoonlijker en betekenisvoller te maken: ''Niets is leuker dan iets geven, als iemand het verdient!''
Echte verhalen kern van campagne
In het kader van de campagne zijn echte verhalen verzameld die de kaart persoonlijk en betekenisvol maken. VVV Cadeaukaart en The Others deden een oproep: Wie verdient volgens jou een bijzondere verrassing? Uit de vele inzendingen zijn inspirerende verhalen geselecteerd. Deze bijzondere verhalen, zoals een thuishulp die altijd er is en buren die altijd klaarstaan, vormen de kern van de campagne. Het gaat om de kracht van ‘onverwacht geven’. En die kracht tonen we niet alleen op tv, de socials en online, maar ook op straat en in de winkel.
Credits
VVV Cadeaukaarten: Chantal Vergouw, Annemarie Joosen
Creatief bureau: The Others
Concept, creatie & regie: Gazi Duran, Alewijn Eijgenraam, Lion Versloot, Chris Visser
Design & animatie: Arjen Moes, Danique de Vries
Account: Lonneke Grotenhuis
Filmproductiebedrijf: Blokmakers
1st DOP: Thomas van Krugten
2nd DOP: Ivo van Keulen
Executive producer: Pim Prins
Sound: Suzanne Boekesteijn
Edit: Daniëlla de Jong
Grading: Gary Grade
Composer & singer: Okke Punt
Voice-over: Sharon Harman
Geluidstudio voice-over: Top Format
Sounddesign: Cristo Pruppers