THNK vindt het tijd voor ander leiderschap

06-06-2023 (13:19) - Campagnes

Als je het de mensen van THNK vraagt is de tijd van dit slecht leiderschap voorbij. De nieuwe campagne staat dan ook helemaal in het teken van nieuw leiderschap.

Een leider die luistert, die gedreven is door waarden en die de kracht van sympathie begrijpt. Het zijn een aantal van de ideeën die THNK heeft over leiderschap. Het lijkt simpel–je hoeft alleen maar menselijker te zijn–maar toch zien we het te weinig. In de campagne zet THNK haar visie uiteen in bite-sized uitingen waarin belangrijke thema’s worden behandeld, zoals diversiteit, emotionele openheid en purpose.

In het hoofd van slechte leiders

In de uitingen lezen we over THNK’s nieuwe leiderschap en krijgen we een kijkje in het hoofd van slechte leiders. De ‘toxic leaders’ zijn gemaakt met behulp AI en zijn geïnspireerd op beroemde en stereotiepe leiders. “Wij bij THNK vinden dat het tijd is voor een nieuw soort leiderschap: menselijk en verantwoordelijk,” zegt Wouter Koetzier, partner bij THNK. “Zo ontwikkelen wij leiderschap dat ons gaat leiden naar een betere toekomst voor iedereen.” Maarten Gooskens, copywriter bij Dawn/Springbok: “De wereld van leiderschap is turbulent, en je merkt dat er grote behoefte is om af te wijken van de norm. THNK durft dat aan.”