Thuiskoken doe je met Lassie

20-04-2023 (15:31) - Campagnes

Thuiskoken. We doen bijna het allemaal. Zeker na Covid is thuiskoken wereldwijd weer massaal omarmd. Waar eerder uiteten, afhalen en kant-en-klaar maaltijden meer en meer de voorkeur leken te krijgen, is thuiskoken weer helemaal terug van eigenlijk nooit weggeweest te zijn.

Logisch ook. Thuiskoken is goedkoper, gezonder en geeft je vooral een goed gevoel. En biedt nog veel meer voordelen, die in de nieuwe merkcampagne van Lassie, ontwikkeld door het Amsterdamse advertising en content bureau ACT. Agency, terug te vinden zijn.

Voor thuiskokend Nederland

Het is heerlijk om in je eigen omgeving, met de mensen waar je om geeft, thuis te zijn, thuis te koken en thuis te eten. Mede mogelijk gemaakt door Lassie. Want met Lassie kook je al decennialang, lekker, makkelijk en gezond thuis. Dankzij een rijk assortiment aan producten en veel recept inspiratie. Dan kun je optimaal genieten.

 

Thuiskoken biedt jou alle vrijheid om helemaal je zelf te kunnen zijn, lekker niet aan tafel te zitten, te genieten van je eigen muziek of om samen te eten met wie jij maar wilt. In vier kleurrijke video’s, geproduceerd door productiebureau Tante Tini, zien we verschillende Nederlanders ultiem genieten van al deze voordelen van thuiskoken. Herkenbaar voor de doelgroep of misschien wel inspirerend om zelf ook te proberen. Zoals in bad eten, echt een aanrader.

 

Jill van Emmerik, Senior Creative Art bij ACT.agency: “Lassie helpt Nederland al decennialang lekker, makkelijk en gezond thuis te koken. En vooral in het 'thuis koken' zit een nieuw en onderscheidend verhaal voor Lassie. In de campagne laten we dan ook de vele leuke en persoonlijke voordelen zien van thuiskoken. Altijd met een glimlach. Een nieuwe stap in de communicatie van Lassie waar we de komende jaren meer mooi werk op kunnen maken."

 

In de campagne ‘Thuiskoken is lekker met Lassie’ staan vier commercials centraal. Op de juiste kanalen waar de doelgroep zich bevindt en open staat voor nieuwe inspiratie. De campagne wordt online ondersteund met social assets en content op lassie.nl om zo op alle kanalen deze nieuwe merkgedachte uit te dragen.

 

In juni zal een tweede flight van de campagne draaien met een TV-billboard en social assets.

 

Credits

Opdrachtgever: Lassie Nederland (Ebro Foods)

Verantwoordelijk bij klant: Paul Stam

Bureau: ACT. Agency

Media: Abovo Media

Videoproductie: Tante Tini, Niek Mulder, Gijs Veerhoek

 

ACT x Lassie | Thuiskoken is... Lekker samen eten, met wie jij wil from ACT.agency on Vimeo

ACT x Lassie | Thuiskoken is... Lekker helemaal jezelf kunnen zijn from ACT.agency on Vimeo.

ACT x Lassie | Thuiskoken is... Lekker met je eigen playlist from ACT.agency on Vimeo.

ACT x Lassie | Thuiskoken is... Lekker niet aan tafel from ACT.agency on Vimeo.