ThuisZorg Rotterdam lanceert BuurtPas

18-11-2011 (00:00) - Campagnes

Deze maand lanceert Thuiszorg Rotterdam de BuurtPas. Deze pas, eerder bekend als de ServicePas, werd door TROY strategie&creatie opnieuw gepositioneerd. TROY werd na een korte bureauoriëntatie afgelopen zomer gevraagd de gehele communicatie rondom deze pas te verzorgen. Naast een nieuw en fris uiterlijk van de pas werd tevens de website, een periodiek magazine, de wervingsfolder, posters, e-mail nieuwsbrief en diverse advertenties ontwikkeld.  

Met de BuurtPas, waarvoor jaarlijks een kleine bijdrage wordt gevraagd, kunnen cliënten van Thuiszorg Rotterdam en overige Rotterdammers en Schiedammers voordelig en/of met korting gebruik maken van diverse diensten, zoals bijvoorbeeld de boodschappenservice, kapper aan huis en tuinman. Maar ook wordt de nadruk gelegd op de beleving en het ‘plezier’ element van de BuurtPas. Zo kunnen de leden met korting bijvoorbeeld gebruik maken van de sauna en een workshop volgen. Het doel van Thuiszorg Rotterdam is om de BuurtPas onder een grotere groep Rotterdammers en Schiedammers bekend te maken. Hierbij is duidelijk gesteld dat er een verjonging binnen doelgroep dient te worden gerealiseerd.