Trouw geeft echte mensen een stem in nieuwe merkcampagne

Trouw geeft echte mensen een stem in nieuwe merkcampagne

18-11-2024 (13:53) - Campagnes

Trouw lanceert een nieuwe merkcampagne waarin echte mensen centraal staan. De boodschap is duidelijk: Trouw is er voor mensen met idealen. 

De campagne bestaat uit drie korte video's waarin klimaatjournalist Maarten van Gestel, chef Religie en Filosofie Marije van Beek en columnist Abdelkader Benali de hoofdrollen spelen. De campagne benadrukt dat Trouw lezers helpt de wereld beter te begrijpen, met diepgaande journalistiek, een optimistische ondertoon en aandacht voor immateriële waarden.

“We houden van vooruitgang, maar zetten bij elke stap naar voren eerst een stap naar achter om het hele plaatje te bekijken. De wereld is niet zwart-wit en Trouw heeft de waarheid niet in pacht, ook al streven wij ernaar zo objectief mogelijk ons werk te doen. Daarom bieden we ruimte aan verschillende perspectieven en invalshoeken,” zegt Karel Smouter, hoofdredacteur van Trouw.

De campagne loopt van 14 november tot 8 december. Bekijk hier de campagnepagina en de video's.