Twee mini-docu’s voor Philips Wake-up Light

28-11-2011 (10:00) - Campagnes

Tribal DDB en Revolver Media hebben twee mini-documentaires bedacht, ontwikkeld en geproduceerd voor de nieuwe Philips Wake-up Light campagne. Het idee was simpel en echt: vind mensen met serieuze ochtend problemen: mensen met een ochtendhumeur, mensen die hun bed niet uit kunnen komen en 'sochtends niet functioneren. Geef ze de Wake-up Light en film wat het effect is van de lamp. Met andere woorden: kan Philips iemand een ochtendmens maken met de Wake-up Light.  

CLIENT: Tribal DDB, Amsterdam

CREATIVE DIRECTOR: Paul Fraser

PRODUCTION: Revolver Media, Rotterdam

DIRECTOR: Stian Smestad 

EXECUTIVE PRODUCER: Raymond van der Kaaij

AGENCY PRODUCER: Robert Roosenstein

DIRECTOR OF PHOTOGRAPHY: Gábor Deák

EDITOR: Adam Marshall @ The Whitehouse, London

MUSIC: Antigangsters Music

COLORIST: George Balatoni @ Hectic Electric

SOUND DESIGN: Nick Smith @ Wave Studios Amsterdam

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.