Tweemiljoen Battles op www.lays.nl

07-02-2012 (08:50) - Campagnes

In twee weken tijd heeft het Nederlandse publiek ruim 2 miljoen Battles gespeeld op www.lays.nl. ‘Een onverwacht hoog aantal’, constateert Lay’s marketing directeur Barbara van Verseveld tevreden. ‘Dit bewijst dat de consument ook deze tweede editie van Maak de Smaak sterk betrokken is bij de smaken die in de finale komen en de winnende chipssmaak die uiteindelijk in de winkels zal komen te liggen.’
 
Iedereen die dit jaar via de website een smaak instuurt, krijgt direct andere ingezonden smaken in een Battle tegenover elkaar te zien, waarbij je kunt aangeven welke van die twee smaken je het lekkerst lijkt. Alle ingezonden smaken komen in deze online Battles aan bod. Deze Battles worden willekeurig gekozen en iedere smaak komt even vaak aan de  beurt. Uit de online Battles blijft uiteindelijk een Top-1000 van smaken over. De jury kiest daaruit haar Top 8. Het Nederlandse publiek kiest daaruit weer twee finalisten. 

De Battle-campagne is gemaakt door FHV BBDO, Red Urban, NewInfluence, Fanminds, FEL en OMD. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.