Uber Eats tilt bezorging naar nieuwe hoogten met Roxanne Kwant

11-06-2025 (10:04) - Campagnes

Presentatrice en content creator Roxanne Kwant schittert in de nieuwste video van Uber Eats, als onderdeel van de succesvolle ‘Eerst Iets Lekkers’-campagne. In de video beleeft Roxanne een droom waarin ze met een gigantische Uber Eats-luchtballon eten bezorgt boven de skyline van Rotterdam.

De campagne ‘Eerst Iets Lekkers’ werd in oktober 2024 gelanceerd met een rappende Frans Bauer. De nieuwste video dompelt de kijker onder in Roxanne's droomwereld, waarin ze transformeert in een zwevende Uber Eats-bezorgster. Vanuit een enorme luchtballon in de vorm van een Uber Eats-tas, bezorgt ze gerechten op grote hoogte. Wanneer ze wakker wordt, blijkt het allemaal een luchtige droom te zijn...of toch niet?

"Het authentieke en humoristische karakter van Roxanne sluit naadloos aan bij het merk Uber Eats. Ze weet een brede doelgroep te bereiken – precies waar wij naar op zoek zijn," aldus Aukeline Tolman, General Manager van Uber Eats Nederland.

Luchtballoncampagne

Social bureau We Are Era was verantwoordelijk voor het concept en de uitvoering. "Bij We Are Era geloven we in de kracht van creativiteit die resoneert met communities. Toen Uber Eats het idee voor een luchtballoncampagne voorstelde, hebben wij dat door vertaald naar het concept 'Met je hoofd in de wolken'. Onze keuze voor Roxanne was cruciaal; haar unieke combinatie van authentieke humor en scherpe storytelling zorgt voor een oprechte connectie binnen de doelgroep.", aldus Renée Snaak, Managing Director We Are Era.

Bekijk de campagnevideo hieronder