UBQ Materials kondigt eerste campagne aan
UBQ Materials kondigt de start van zijn eerste campagne aan. Met de ‘World of UBQ’-campagne wil de climate tech developer aandacht besteden aan zijn vooruitstrevende, duurzame materialen en alle mogelijke toepassingen binnen retail.
UBQ Materials is een producent van UBQ. Dit is een thermoplastisch bioplastic dat volledig wordt gemaakt van restafval, inclusief alle organische stoffen en moeilijk te recyclen materialen. De productie van UBQ zorgt voor minder afval, een daling van CO2-uitstoot en vermindering van het gebruik van plastic op basis van olie. De ‘World of UBQ’-campagne moet het grote publiek informeren over toepassingen van UBQ die al beschikbaar zijn bij bekende retailers. Op een humoristische en informatieve manier richten ze zich op grote steden in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Latijns-Amerika, APAC en de EU.
“Met de “World of UBQ”-campagne willen we kijkers op een positieve manier laten nadenken over hoe zij een verschil kunnen maken. Bijvoorbeeld door te kiezen voor merken die werken met duurzame materialen zoals UBQ”, aldus Patricia Mishic O’Brien, Chief Commercial Officer UBQ. De campagne is te zien op verschillende platformen waaronder YouTube, Facebook, Instagram, TikTok en Linked In.