United States of Fans met Heineken Trophy op pad

26-03-2012 (08:38) - Campagnes

Nieuw werk van United State of Fans in opdracht van Heineken International is live gegaan. De UEFA Champions League Trophy Tour 2012 presented by Heineken is in volle gang (de kick-off vorige week in Mexico en op dit moment in Kenia) en de Quarter-finals die aankomende dinsdag van start gaan, een mooi moment om te zien hoe voetbalfans reageren als ze denken dat ze alleen zijn met de Trophy.
 
'Als official sponsor van de UEFA Champions League toert Heineken dit jaar de wereld rond met de officiële Trophy. Om dat te vieren laat United State of Fans door middel van een stunt zien wat er gebeurt als voetbalfans ineens oog in oog met de Trophy komen te staan. Op de dag van de wedstrijd werden incheckende fans niet naar hun eigen hotelkamer gestuurd, maar naar een kamer met verborgen camera’s... en een onverwachte gast.'
 
OPDRACHTGEVER: Heineken International 
BUREAU: United State of Fans\TBWA 
CREATIE: Armand du Bois en Hubert Visser 
CREATIEVE DIRECTIE: Kari Shaw
STRATEGIE: Antonie van Schendel 
ACCOUNT: Guido Klomp en Aniek Ajanaku-Holland 
PRODUCER: Melissa Lee 
PRODUCTIEMAATSCHAPPIJ: Monodot/Verheyden 
PR: Pitch London 
VERANTWOORDELIJK BIJ CLIËNT: Tim Ellerton, Roeslan Danoekoesoemo, Marnie Kontovraki, Christopher Carroll 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.