VENGEAN creëert brand portfolio strategie voor Gradyent

17-10-2023 (09:41) - Campagnes

VENGEAN creëerde een brand portfolio strategie waarin ook in de toekomst nieuwe Gradyent-onderdelen een plek kunnen krijgen.

In lijn met het branding concept, het thema “Upgrading the grid” en de daarbij ontwikkelde visuele identiteit, is Gradyent’s website nu uitgebreid met specifieke onderdelen waar ook prospects en partners uit de industriële sector direct de voor hen meest relevante informatie kunnen vinden.

Verduurzaming van stroomnetwerken

Vorig jaar verzorgde VENGEAN voor het softwarebedrijf Gradyent de Brand Strategy, -Story, -Theme, Visual ID en het Communications Concept. Daarnaast ontwikkelde ze ook de nieuwe internationale website. Met haar real-time Digital Twin Platform technologie helpt Gradyent in heel Europa District Heating Grids (Warmtenetten) te verbeteren en verduurzamen. Recent is het bedrijf uitgebreid met een nieuwe divisie: Gradyent Industry. Hier willen ze met Gradyent’s real-time Digital Twin Platform het verschil maken, maar dan in een markt waar ook andere vraagstukken en commerciële overwegingen een rol spelen bij de transformatie en verduurzaming van (vooral) industriële stoomnetwerken.