Villa DM achter Travel24’s ReisjePrijsje
17-04-2012 (12:50) - Campagnes
De basis van de campagne is het laagdrempelige responseconcept ‘Reisje Prijsje’. Deelnemers krijgen een vakantiefoto met drie verschillende prijskaartjes te zien en moeten raden wat deze Travel24 reis kost. Als trigger is er een altijd prijs aan de campagne gekoppeld. Bovendien maken de deelnemers kans op deze reis.
Om bereik te genereren zijn er joint promotions gesloten met retailers die aansluiten bij de doelgroep. Op de winkelvloer worden er kraskaarten uitgedeeld die doorverwijzen naar ‘Reisje Prijsje’. Daarnaast wordt het mediabereik van de retailers ingezet: e-mailbestanden, H-A-H en POS-materiaal. Doel van de campagne is het opbouwen van een opt-in e-mailbestand met additionele vakantiekenmerken en awareness creëren.
Campagne: ReisjePrijsje
Merk: Travel24
Klant: Travel24
Medium: Geïntegreerd
Branche: Dienstverlening
Bureau: Villa DM
Account: Anouk van Bezu, Mathijs Heijting, Kim Hirs
Concept: Willem van Rooij
Creatie: Timo de Zwart
Klant: Machiel Schepers
