VROUW en LINDA. bundelen krachten voor Primark
Primark viert zijn vijftiende verjaardag in Nederland. Om dit te vieren organiseerde de retailer in samenwerking met tijdschriften VROUW en LINDA., een jubileumevent in Rotterdam.
Tijdens het kick-off event kregen 15 vrouwen een make-over kregen door stylist Maik de Boer en werd de nieuwe collectie, die de diversiteit van vrouwen omarmt, gepresenteerd.
Een aantal van de vrouwen werd uitgebreid geïnterviewd door VROUW en LINDA. De inspirerende gesprekken zullen verschijnen in (online en print) artikelen, waarin de vrouwen vertellen wat de make-over voor hen betekende. Primark wil met de campagne vrouwen op een voetstuk plaatsen en doet dit door een mooie samenwerking aan te gaan met twee mediamerken met hetzelfde doel: samen verhalen maken.
Christine Braun, Corporate Communications Manager Primark, vertelt over de succesvolle samenwerking: ‘’Bij Primark vinden we het belangrijk om vrouwen in al haar fases te ondersteunen en haar mooi te laten voelen. Dit wilden we graag onderstrepen tijdens ons 15-jarige bestaan in Nederland. Bij dit evenement en de campagne kwam alles samen. Blije gezichten, waardevolle gesprekken, empowerment en heel veel lol. Wij konden echt een stapje verder gaan – iets betekenen – door deze speciale avond voor 15 prachtige vrouwen te organiseren, samen met partners die ons begrijpen. Dit was in alle opzichten geslaagd.’’