Warmtekussen Stoov haakt in op feestdagen

14-11-2023 (10:55) - Campagnes

De feestdagen staan weer voor de deur. Dat betekent niet alleen nadenken over een cadeau voor je geliefde, je familie of vrienden. Het is ook het moment om er extra warm bij te zitten. Stoov warmtekussens zijn een warm cadeau voor dit seizoen.

De nieuwe campagne focust zich op iedereen die het wel eens koud heeft en iedereen die een Koukleum kent. Warmte is persoonlijk, maar dat wordt pas echt voelbaar als je met elkaar bent vindt Stoov. Dan merk je pas dat de een het kouder heeft dan de ander.

Gifting

Ilse van Loon, Brand & Communications Director bij Stoov: “Voor ons is het hoogseizoen weer begonnen. Als de bladeren van de bomen vallen en wanneer de temperatuur zakt zien wij onze omzet direct stijgen. Dit jaar wilden we onze Koukleum campagne aanvullen en specifiek insteken op ‘gifting’ omdat dit als een van de belangrijke entry points uit onderzoek naar voren kwam. Een Stoov warmtekussen is het warmste cadeau voor dit seizoen. Mensen weten vaak niet wat ze willen krijgen van Sinterklaas of de Kerstman, dus dat laten we graag zien. Want iedereen kan wel wat extra warmte gebruiken. Dus geef een Stoov cadeau. Comfortabel en duurzaam bovendien.”

Campagne construct

Jur Baart, oprichter Fitzroy; “Samen met Stoov hebben we vorig jaar een campagne construct ontwikkeld waarbij we enerzijds duidelijk het Stoov warmtekussen laten zien en anderzijds de doelgroep: de Koukleum of de vriend(in) van de Koukleum. We zien dat deze aanpak goed werkt. Niet alleen op de doelstellingen, maar ook in de doorvertaling naar andere momenten. Je ziet dit ook terug in de eerdere campagnes met de Koukleum op de bank of de Koukleum die de thermostaat niet met rust kunt laten. Wij zijn trots dat we voor dit mooie merk mogen werken.”