Wat is ‘The Flower Effect’?
25-09-2014 (07:50) - Campagnes
Mooiwatbloemen.nl, het consumentenmerk van Bloemenbureau Holland, komt met de online film ‘The Flower Effect’. De film ondersteunt de bloemenpromotie in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk en is gemaakt door Kingsday in samenwerking met WeFilm.
Bram de Rooij, creatief directeur Kingsday: ‘Als je met een mooie bos bloemen over straat loopt, gaan mensen opeens op je reageren. Ze kijken, roepen je na of maken gezellig een praatje. Dat is het Flower Effect en dat wilden we op een bijzondere manier laten zien. Daarom zijn de reacties van de voorbijgangers in de film stuk voor stuk helemaal echt – alleen Sophie en Paul zijn acteurs.’
De film staat op Mooiwatbloemendoen.nl en haar internationale varianten. Bij relevante bloggers en de redacties van diverse off- en online vrouwenmagazines zullen mysterieuze boeketten worden bezorgd en via GoViral wordt de film online verspreid.