
Wolfstreet geeft Lavish met herpositionering nog meer smaak
Wolfstreet lanceert de eerste Europese merkcampagne voor Lavish, één van de populairste alcoholische dranken onder Gen Z. De campagne 'Shake Things Up' positioneert Lavish als het go-to drankjesmerk dat lef, smaak en energie samenbrengt.
De samenwerking tussen Lavish en Wolfstreet startte een tijdje geleden met een rebranding van het merk. Wolfstreet ontwikkelde een positionering rond 'genieten zonder rem', met als merkessentie 'Lavish. Pack a punch.' De Europese campagne 'Shake Things Up', deels gemaakt met AI, brengt dat tot leven in film, fotografie en social assets.
"Het merk had al persoonlijkheid, het had alleen nog richting nodig", vertelt Jasper Vierboom, Creative Director bij Wolfstreet. "We hebben die focus aangebracht en een creatieve taal ontwikkeld die herkenbaar en opvallend
blijft, ook wanneer het merk opschaalt naar nieuwe markten."
De campagne wordt in eerste instantie uitgerold via TV(OD) en social in Nederland en Frankrijk. In 2026 wordt de campagne in nog meer Europese landen verspreid.
Credits
Agency: Wolfstreet
Creative Director: Jasper Vierboom
Sr. Creative: Will van der Merwe
Strateeg: Nino Stoffels
Business Director: Sarah de Boer
Account Producer: Bente van der Meer
Director: Tom Sibsma
DP: Sami el Hassani
Sr. Producer: Tess Wijker
Producer: Maaike Raat
Team Lead Post-Production: Damiaan Dracht
Sr. Editor: Birgitt van Heertum
Editor: Thijs Rijken
VFX supervisor: Michael van Dalen
VFX: Wolfstreet & The Compound
Grading: Thijs Kern
Motion Design: Chiara Riberti