
Zakelijk betaald krijgen is een fluitje van een cent
Betaald krijgen is voor ondernemers levensbelang, maar vaak ook een hoop gedoe. Daar brengt Tikkie verandering in. Het bekende betaalplatform lanceert een nieuwe campagne om de zakelijke variant onder de aandacht te brengen, in samenwerking met creatief bureau Natwerk.
In de campagne wordt het herkenbare betaalgedoe van ondernemers centraal gesteld. Denk aan glazenwassers die voor een dichte deur staan of meubelmakers die achter hun geld aan moeten omdat facturen niet worden betaald. Tikkie Zakelijk biedt een oplossing: 80% van de zakelijke Tikkies wordt al binnen één dag betaald. Zo maakt het ondernemen net een Tikkie makkelijker.
Tikkie, dat inmiddels meer dan 10 miljoen gebruikers telt, staat vooral bekend als consumentenoplossing, maar wil zich nu ook positioneren als zakelijk tool. Moreno Kensmil, hoofd marketing bij Tikkie: "Veel ondernemers vinden Tikkie makkelijk en gebruiken het al in hun dagelijkse leven, maar hun klanten ook. Zo bieden we een vertrouwde, gemakkelijke betaaloplossing voor ondernemers die ook nog eens koppelt met je zakelijke rekening, ook als die niet bij ABN AMRO zit."
De campagne wordt het komende jaar full-funnel uitgerold in meerdere flights en is te zien en horen in online video, social video, op de radio en in performance. Daarnaast krijgen nieuwe klanten van Tikkie Zakelijk nu de eerste 3 maanden gratis.