Zalando's nieuwe campagne inspireert sporters hun grenzen te verleggen
Zalando inspireert mensen zichzelf te ontdekken en te uiten door sport met de lancering van de nieuwste campagne 'You Best is Yet to Come'. De campagne moedigt mensen aan nieuwe sporten te ontdekken.
Sportliefhebbers krijgen een kijkje in de wereld van Robert Lewandowski, Alexia Putellas, Caro Daur, eSports-ster Ebru Önal en Grammy-genomineerde Pusha T. De campagne moedigt mensen aan om zonder angst voor oordeel een nieuwe sport te proberen of een oude sport opnieuw te beoefenen. Het benadrukt dat actief sporten, ongeacht je niveau, goed is voor je lichamelijke en geestelijke gezondheid en helpt je meer zelfvertrouwen te krijgen.
Sara Spännar, VP Marketing bij Zalando, vertelt over de lancering: "Nu de sportzomer voor de deur staat, grijpen we de kans aan om in contact te komen met onze community. We willen laten zien hoe Zalando's aanbod van topsportmerken en relevant sportassortiment iedereen in staat stelt zijn of haar persoonlijke top te bereiken."
De 'Your best is yet to come'-campagne begon op 1 juni en duurt 12 weken. De campagne is te zien in alle Zalando-markten in verschillende vormen: buitenreclame, digitale buitenreclame, betaalde advertenties op sociale media, op de website, in de app, via nieuwsbrieven en op hun eigen sociale kanalen.