Zara Larsson schittert in nieuwe campagne Alpro

Zara Larsson schittert in nieuwe campagne Alpro

15-09-2025 (15:33) - Campagnes

Voortaan is op een groot deel van Alpro's producten in één oogopslag te zien welke mix van vijf essentiële voedingsstoffen het product bevat, van calcium en eiwitten tot vitamines B12, D2, E, B9, B6 en B2. Om deze nieuwe labels te vieren, lanceert het alternatieve zuivelmerk een nieuwe campagne met in de hoofdrol Zara Larsson.

De labels geven in de vorm van een groen blaadje aan welke essentiële voedingsstoffen het product bevat. Ze sluiten aan bij het voedingspatroon van veel Nederlanders. Bijna de helft probeert bewust meer vitamine D in hun voeding op te nemen (48%), gevolgd door eiwitten (44%), en calcium en B12 (beide 30%).

Het nieuwe gezicht Zara Larsson is al jarenlang fan van Alpro. "Voor mij is selfcare niet onderhandelbaar, zeker niet wanneer ik onderweg ben tijdens een tour. Daarom voelde het zo vanzelfsprekend om met Alpro samen te werken. Of ik nu een snel ontbijt pak voor een repetitie of een rustig moment neem achter de schermen, ik weet dat ik mijn lichaam nog steeds de voedingsstoffen geef die het nodig heeft. Het voelt goed dat dit assortiment me ondersteunt. En het smaakt ook nog eens heerlijk."

Ideaal voor drukke ochtenden

Jennifer Court, Marketing Director Benelux van Alpro vult aan: "We zijn ontzettend blij met de samenwerking met Zara Larsson. Haar inzet voor welzijn en selfcare maakt haar de perfecte partner voor onze missie om gezondere leefstijlen en een voedzame start van de dag voor consumenten te inspireren. Onze producten bevatten immers 5 Essentiële Voedingsstoffen voor drukke ochtenden zoals die van haar, zodat iedereen van een ontbijt kan genieten met de voedingsstoffen die ze nodig hebben om de dag goed te beginnen."