Ziggo en Netflix lanceren campagne voor alle soorten fans

Ziggo en Netflix lanceren campagne voor alle soorten fans

18-11-2024 (13:15) - Campagnes

Fans van series, documentaires en sport kunnen hun geluk niet op bij Ziggo. Samen met Netflix lanceert de provider een nieuwe campagne en bundel waarin live sport en entertainement samenkomen: het Netflix & Ziggo Sport Totaal-pakket.

"Met deze bundel brengen we een totaalervaring die sport-, film- én serieliefhebbers zal aanspreken,” zegt Robin Kroes, directeur consumentenmarkt bij VodafoneZiggo. Het pakket combineert het beste van beide werelden: het entertainment aanbod van Netflix en het sportaanbod van Ziggo Sport Totaal, met meer dan 500 Europese voetbalwedstrijden en racing. 

De bijbehorende campagne, te zien via tv, radio en online media, maakt één ding duidelijk: deze bundel is voor álle fans. Zo geniet Ziggo-commentator Sierd de Vos van Squid Game, terwijl andere kijkers schakelen tussen sportwedstrijden en series.

Naast de bundel biedt Ziggo aan klanten extra’s zoals meet & greets, backstage tours en exclusieve voorpremières via Ziggo Priority. Klanten maken bijvoorbeeld kans op tickets voor de Netflix-première van de nieuwe serie over racelegende Senna op 27 november.