
Zoon scoort een tien dankzij brood van Jumbo
Jumbo lanceert de nieuwe campagne 'De lekkerste bakkerij van Nederland' om hun brede assortiment versgebakken brood en banket onder de aandacht te brengen. In de commercial zien we de zoon uit de Jumbo familie een tien halen voor zijn bakproject, dankzij zijn ouders, die in de nacht zijn misbaksel stiekem vervangen voor een brood van jumbo.
Beeldcredit: YouTube-kanaal Jumbo
De supermarktketen speelt hiermee in op haar en-en-en-formule: ook in brood en gebak een groot assortiment, voor een Jumbo prijs met een goede service. Jumbo Volkoren, volkoren bolletjes en stokbrood zijn dan ook bekroond door onafhankelijke instanties zoals de Consumentenbond en de Superior Taste Award. Al het banket van Jumbo is bovendien vrij van dierlijke gelatine.
Met meer dan 80 soorten vers gebak biedt de supermarktketen het grootste assortiment in de markt, van een feestelijk chocoladetaartje tot een klassiek appeltaartje. Via de onlinegebaksservice kunnen klanten hun favoriete gebak bestellen en ophalen in een winkel naar keuze.
In de campagne worden ook nieuwe producten geïntroduceerd, zoals Deense kaneelbroodjes en pistachecroissants. Deze lekkernijen zijn speciaal voor Jumbo ontwikkeld onder toeziend oog van onze Foodchefs en met aandacht voor smaak, kwaliteit en beleving. Klanten kunnen de nieuwe bakkerijproducten zelf komen proeven in de winkels tijdens de campagneperiode.
Bekijk hier de tv-commercial:
Naast radio en tv communiceert Jumbo ‘de lekkerste bakkerij’ ook in outdoor, online, print, social media en in alle winkels.