The Others ontwikkelt nieuwe merkpositionering en visuele identiteit voor fonQ

The Others ontwikkelt nieuwe merkpositionering en visuele identiteit voor fonQ

23-11-2025 (20:09) - Creatie

The Others heeft de nieuwe visuele identiteit ontwikkeld voor fonQ. De identiteit legt de nadruk op het hart van het merk: een interieur dat écht voelt als van jou. Met een eigentijds kleurenpalet, expressieve typografie en karaktervolle grafische vormen krijgt fonQ een warm, modern en onderscheidend gezicht. Alles in de stijl is ontworpen om één gevoel op te roepen: fonQ is geen standaard woonwinkel.

De merkontwikkeling is gebouwd rondom één principe: bijzonder. Vanuit die essentie creëerde The Others een compleet en consistent systeem, van beeldtaal en tone of voice tot campagnes, content en winkelcommunicatie voor de inspiratie hub in Utrecht. Zo wordt het merk niet alleen verteld, maar vooral invoelbaar gemaakt.

Met deze stap zet fonQ koers naar de ambitie voor 2030: hét woonmerk zijn dat elk huis voorziet van karakter en stijl.

Credits

Opdrachtgever fonQ:
Sjoerd van Heiningen, Matthieu Moons, Jules Quivooij
Agency: The Others
Creatie, Design & Executie: Mandy van Montfoort, Lisa Aué, Lion Versloot, Chris Visser, Rolf Meijer, Arjen Moes
Strategie: Paul Sijtsma
Account: Lonneke Grotenhuis