
Worthy de Jong vertaalt zijn doorzettingsvermogen naar Dopper-fles
Dopper en olympisch kampioen Worthy de Jong slaan de handen ineen voor een special edition waterfles. Op het product prijken tekeningen over de reis die Worthy meemaakte, van de buitenveldjes van de Bijlmer tot olympisch goud in Parijs.
Na het Olympisch goud van Worthy in Parijs, gebruikt de basketballer zijn bekendheid om een nieuwe generatie te inspireren en pleit hij voor toegankelijke sportvelden. "Deze fles gaat niet alleen over mijn verhaal", vertelt Worthy de Jong. "Het gaat over iedereen die elke dag op komt dagen. Voor het team, voor de community en voor een betere toekomst."
De speciale edition Dopper x Worthy de Jong heeft een speels, kleurrijk design van de iconische Nederlandse illustrator Hedof. Bekend van samenwerkingen met merken zoals Nike, The New York Times en Ikea, bracht Hedof de reis van de Ulympiër tot leven in 24 speelse illustraties, waaronder één ontwerp van Worthy zelf.
Elke dag opdagen
"Bij Dopper geloven we dat echte verandering begint met elke dag op komen dagen", vertelt Virginia Yanquilevich, CEO van Dopper. "Worthy's verhaal belichaamt dit en weerspiegelt de kern van onze missie om een einde te maken aan verpakt water. We zijn ontzettend trots dat we met hem samenwerken en dit verhaal vertellen via de speelse designs van Hedof."
De Dopper x Worthy de Jong special edition is verkrijgbaar als limited release bij geselecteerde retailers en via dopper.com. De fles houdt je drankjes 9 uur warm, 24 uur koud en is gemaakt van 90% gerecycled staal, in lijn met Doppers missie om wegwerpplastic te bestrijden.