Bose stelt bezoekers Stadshart Amstelveen op de proef

30-10-2015 (10:37) - Marketing

Bose daagt de bezoekers van Stadshart Amstelveen uit tijdens de Bose SoundQuiz, waarmee prijzen te winnen zijn.
 
Een uitstekende geluidskwaliteit vormt het verschil tussen horen en luisteren. Daarom worden bezoekers van Stadshart Amstelveen tussen 30 oktober en 1 november door Bose-promotors uitgenodigd om plaats te nemen in de Bose-stand. Hier krijgen zij een Bose SoundLink headphones II op en wordt er via Bluetooth een nummer afgespeeld.
 
Iedereen die binnen 30 seconden het juiste nummer of de artiest raadt, wint een cadeau wat direct kan worden opgehaald in de Bose-store. Daarnaast maken alle deelnemers iedere dag kans op een Bose Soundlink-around-ear wireless headphones II. 
 
Voor Stadshart Amstelveen is Redmint bezig met de invulling van de Activatie Agenda 2015/2016. Stadshart Amstelveen is het enige 4-sterren winkelcentrum in Nederland en ontvangt jaarlijks 10 miljoen bezoekers. De Bose SoundQuiz vormt de eerste van deze activaties. Het concept komt uit de koker van Convere, de uitvoering verzorgt Grace Green.

Grace Green, gevestigd in Amsterdam, is een full service field marketing bureau. Grace Green is onderdeel van Redmint, een paraplumerk waartoe tevens ODC en Convere behoren. ODC is gespecialiseerd in fulfilment en de ontwikkeling van (communicatie)platformen en Convere is het creatieve hart van Redmint.  

 


Bureaus

Media

Economisch