Dille & Kamille en N BRANDS schakelen CXP-platform in

20-10-2022 (10:17) - Marketing

Om stappen te zetten in het personaliseren van de klantervaring, schakelen Dille & Kamille en modehuis N BRANDS het CXP-platform Voyado in. Yentran van Dreunen-Banh, COO van N BRANDS: “Onze klanten verwachten op ieder kanaal een persoonlijke ervaring." 

Voyado is specialist in gepersonaliseerde klantervaringen en biedt sinds kort ook AI-gedreven product discovery aan. Hans Geels, Directeur van Dille & Kamille: “We willen weten wie onze klanten zijn en hen beter leren kennen. Op die manier kunnen we hen op basis van hun interesses nog beter inspireren."

Segmentatiemogelijkheden

"Met alle klantdata op één centrale plaats krijgen we betere inzichten en segmentatiemogelijkheden waarmee we onze klanten nog beter kunnen bedienen. We geloven dat Voyado’s begrip van het retaillandschap en hun oplossingen voor het creëren van gepersonaliseerde ervaringen, ons helpen om een koploper te blijven binnen onze branche", zegt Yentran van Dreunen-BanhN BRANDS is het moederbedrijf van onder andere NIKKIE.

AI-gedreven product discovery

Eerder dit jaar opende Voyado zijn kantoor in Amsterdam West en stelde een lokaal team aan om zijn marktaandeel in de Benelux te vergroten. Om hun klanten AI-gedreven product discovery aan te kunnen bieden, nam Voyado de Scandinavische e-sales specialist Apptus over. De oplossing van Apptus is inmiddels geïntegreerd in het CXP-platform van Voyado. Een rebranding van de oplossing wordt binnenkort gelanceerd. Merken als America Today, Vitaminstore, Love Stories, The Sting en Bristol maken al gebruik van het platform.


Bureaus

Media

Economisch