Green Card terug in Nederland

13-12-2010 (09:25) - Marketing

Meer dan 50 jaar na haar debuut in de Verenigde Staten introduceert American Express opnieuw de bekende Green Card in Nederland. De voordelen van de nieuwe Green Card maken het reizen voor een jongere doelgroep nog aantrekkelijker.  Bezitters van de Kaart hebben wereldwijd toegang tot 600 airport lounges  en de Travel Navigator (MyAmexApp) geeft hen de  beste travel apps voor de iPhone.  Jean-Luc Nocart, Country Manager van American Express in Nederland ‘We hebben de Green Card opnieuw uitgevonden. In 1959 brachten we de eerste plastic Kaart op de markt – de American Express Card. De nieuwe Green Card heeft haar bekende groene kleur behouden maar we hebben nu een aantal voordelen aan de Kaart gekoppeld die vooral voor the young urban traveler het reizen nog aantrekkelijker maakt. Deze groep gaat regelmatig op reis zowel zakelijk als privé en doet dat het liefst zo comfortabel mogelijk met gebruikmaking van mobiele applicaties. Met de nieuwe Green Card wordt reizen nog plezieriger door de extra services, de veiligheid en omdat wij value for money bieden al sinds de introductie in 1959.’

Met de nieuwe Green Card campagne richt  American Express zich op een ambitieuze doelgroep tussen de 30 en 45 jaar die regelmatig reist – 3 tot 4 keer per jaar – zowel zakelijk als privé. Deze groep is dol op reizen en zoekt plezier, inspiratie, flexibiliteit en vrijheid terwijl zij ook rust en veiligheid tijdens hun reis op prijs stellen. De nieuwe Green Card biedt de leden een uitgebreide reeks aanvullende voordelen waaronder een loyalty programma met dubbele membership rewards in het buitenland, korting op parkeerfaciliteiten bij luchthavens, een priority pass die toegang geeft tot  600 airport lounges wereldwijd en de exclusieve MyAmexApp met de beste travel  iApps voor de iPhone. Daarnaast biedt American Express zeer goede klantenservice, een 24 uurs service bij vervanging van de Kaart en een verzekering voor alle aankopen gedaan met de Kaart. De Green Card wordt aangeboden in een pakket inclusief de travel tools, het membership rewards programma en een gratis extra Kaart voor een jaarlijkse bijdrage van 65.

 


Bureaus

Media

Economisch