
Whello versterkt werkgeversmerk met merchandiselijn
Whello, het marketingbureau dat onlangs een rebranding doorvoerde, lanceert een eigen merchandiselijn. De kledingitems, zoals een T-shirt, totebag en hoodie, moeten het werkgeversmerk van Whello versterken.
De merchandiselijn bestaat in totaal uit zeven items: twee T-shirts, een totebag, hoodie, crewneck, short en overhemd. Op de voorkant van de kledingstukken staat 'Where creativity meets results', oftewel een beschrijving van Whello's aanpak. Op de achterkant staat 'Why, Hello', een knipoog naar de groeiformule van het bureau. De why staat voor de merkstrategie en de hello voor die campagne de daaruit volgt.
"Alleen een logo op T-shirt printen, past niet bij de huidige tijd. Daarom maakte we abstracte designs die het verhaal vertellen van de nieuwe positionering van het bureau, passend bij de huidige modetrends", vertelt medeoprichter en directeur Nasser Al Kamouchi.
Medewerkers zijn visitekaartje
De kledinglijn helpt het bureau daarnaast op te vallen, stelt Al Kamouchi: "Naast het creëren van authentieke content moet je mensen echt raken om onthouden te worden. Dat begint bij een sterk merkverhaal, maar uiteindelijk zijn je medewerkers het echte visitekaartje. Onder andere met deze collectie zorgen we dat ook ons team het merkverhaal, letterlijk en figuurlijk gaat dragen. Daardoor bouwen we aan een geloofwaardig merk."
